45 مسجد ، 45 جشن پیروزی انقلاب اسلامی

رییس کمیته مساجد و بقاع متبرکه استان همدان و مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان همدان گفت: به مناسبت چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ،برنامه ۴۵ مسجد،۴۵ جشن برگزار می شود.

حجت الاسلام علی عزیزی، در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری یکدلان، به بیان مهمترین فعالیت ها و برنامه های اجرایی کمیته مساجد و بقاع متبرکه استان همدان پرداخت.
وی افزود: دیدار و تجلیل از خانواده معظم شهدا و عطر افشانی گلزار شهدا اولین برنامه دهه فجر است.
وی با اشاره به برپایی نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی، افزود: طراحی و توزیع وصیت نامه شهدای انقلاب و روایتگری در مورد انقلاب برای نسل جوان و همچنین نشست روشنگری با محوریت انتخابات و تشویق رای اولی ها از جمله دیگر برنامه های کانونهای مساجد است.

حجت الاسلام عزیزی همچنین گفت: برگزاری یادواره شهدای انقلاب، برگزاری مسابقات مختلف از جمله کتابخوانی، نقاشی، عکاسی، روزنامه دیواری، ساخت کاردستی، نامه ای به شهدای انقلاب و ورزشی از برنامه‌های دیگر ستاد کانونهای مساجد و بقاع متبرکه استان است.

وی همچنین اظهار کرد: برپایی ایستگاه‌های صلواتی ، برگزاری جشن انقلاب همراه با دعوت از سخنرانان در مساجد و بقاع متبرکه، آماده سازی آدمک برای روز 22 بهمن، اجرای تئاتر و سرود  با موضوع انقلاب در مساجد و پایگاه ‌های بسیج، برگزاری پویش های مختلف از جمله پویش معرفی شهدای انقلاب و پویش خاطره گویی و انتخابات ، ختم صلوات به نیت شهدای انقلاب از این قبیل برنامه ها هستند.

حجت الاسلام عزیزی در ادامه افزود: توزیع کمک های مومنانه، برگزاری اردوهای جهادی
، برپایی 40 کرسی تلاوت با محوریت آیات پیشرفت، برگزاری 100 جلسه تبیینی در قالب منبر پیشرفت، برگزاری جشن های محوری مبعث، اجتماع فعالان قرآنی در سراسر استان همدان، نور افشانی در شب 22 بهمن در مساجد، تولید سیر نمایشگاهی روایت پیشرفت، برگزاری نمایشگاه شمیم خدمت در بقاع متبرکه شاخص و محفل انس با قرآن از جمله برنامه‌هایی هستند که با محوریت قرآن کریم اجرا می شوند.

*******ویزیت رایگان بیماران نیازمند در بقاع متبرکه شاخص

وی همچنین از برگزاری مسابقه کتابخوانی با موضوع نماز و مهدویت خبر داد و گفت: ویزیت رایگان در بقاع متبرکه نیز انجام می شود

وی افزود: نشست ائمه جماعات دستگاههای اجرایی استان، مصاحبه با افراد پیشکسوت انقلاب اسلامی، برگزاری طرح پیوند مسجد و مدرسه-، تجلیل از خادمان و فعالان عرصه نماز و مهدویت در بین اقشار تاثیر گذار جامعه ، برگزاری نشست تخصصی با موضوع نماز و مهدویت از حمله برنامه‌های با محوریت نماز هستند.

وی در ادامه گفت: برگزاری مسابقه حفظ با عنوان تسنیم 2، برگزاری ختم قرآن کریم به یاد شهدای انقلاب ، برگزاری جشن های بزرگ مبعث و تجلیل از برترین های قرآنی، برگزاری برنامه های ویژه انقلاب در صدا و سیمای مرکز همدان، برگزاری برنامه شب های الوند در صدا و سیمای مرکز همدان ویژه دهه مبارک فجر، برگزاری برنامه کاروان انقلاب و برنامه خانه و زندگی و برنامه های ویژه رایو با موضوع دهه مبارک فجر و برگزاری جشن های متنوع  در کانون های فرهنگی هنری مساجد شهری و روستایی سراسر استان همدان از برنامه‌های دیگری هستند که در کانونهای مساجد و بقاع متبرکه برگزار می شود.

درباره ی حسن نوروزی

مطلب پیشنهادی

سپاه پاسداران شهادت ۷ تن از مستشاران نظامی ایران در سوریه را اعلام کرد

روابط عمومی کل سپاه در اطلاعیه‌ای از شهادت سرداران محمدرضا زاهدی و محمد هادی حاج …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *