سردار جوانی: هدف دشمن در جنگ شناختی تصرف مغزهاست

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: هدف دشمن در جنگ شناختی تصرف مغزها و قلب‌هاست.

به گزارش پایگاه خبری یکدلان ،  سردار یدالله جوانی، معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در نشست فعالین عرصه جهاد تبیین که عصر امروز در سالن اجتماعات شهید عطایی زنجان برگزار شد، با اشاره به حدیثی از امام علی (ع) «إنَّ الجِهادَ بابٌ مِن أبوابِ الجَنَّةِ فَتَحَهُ اللَّهُ لِخاصَّةِ أولیائِهِ، جهاد دری از در‌های بهشت است که خداوند آن را بر روی اولیای خاص خود گشوده است» اظهار داشت: جهاد در اسلام از جایگاه والایی برخوردار و یکی از مهمترین ارکان دینی است.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به آغاز هفته دفاع مقدس گفت: حقیقتا ۴۵سال است ملت ایران میدان‌داری می‌کنند و نخستین شرط میدان‌داری حس مجاهد بودن است که این موضوع در درون انسان‌ها اتفاق می‌افتد.

وی با بیان اینکه جهاد یکی از ویژگی‌های شاخص ملت ایران است، افزود: اگر جهاد صورت نمی‌گرفت انقلاب ما ۴۵ ساله نمی‌شد، بنابراین عامل اصلی پیروزی و موفقیت ما جهاد و جهادگری است.

سردار جوانی با اشاره به اینکه جبهه مقابل ما جبهه کفر، نفاق، ظلم و ستم است، ادامه داد: یکی از افتخارات بزرگ جمهوری اسلامی ایران ایستادگی در مقابل جبهه باطل است.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دشمن با تجزیه طلبی، ترور، تحریم، جنگ سایبری الکترونیک و…نتوانست به اهداف خود برسد و امروز با فریب دادن جوانان و نوجوانان بدنبال رسیدن به اهداف خود است و این وظیفه بردوش جهادگران تبیین است که جوانان را آگاه سازند و حیله‌های دشمن را خنثی کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان با بیان این مطلب که در جنگ شناختی هدف تصرف مغزها، ذهن‌ها، قلب‌های انسان‌هاست، افزود: دنیا در حال تغییر و قدرت‌ها در حال جابه‌جایی است، قدرت آمریکا در حال افول است و به اذعان خود در اکثر عرصه‌ها شکست خورده و از این شرایط عصبانی است.

وی با اشاره به اینکه حرکت انقلاب اسلامی تمدن‌ساز است، ادامه داد: جهاد تبیین یعنی نقطه زنی و بیان واقعیت‌ها با استدلال و منطق و هر زمان جهاد تبیین این گونه صورت بگیرد محبت در دل‌ها جوانه می‌زند و جوانان و نوجوانان پذیرای حقیقت می‌شوند

درباره ی حسن نوروزی

مطلب پیشنهادی

حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن نماد بر هم خوردن محاسبات دشمن است

سپاه، حضور پرشور و حماسی ملت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن را مظهر وحدت و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *