ثبت‌نام نهایی۳۴ نفر در همدان برای انتخابات 

رئیس ستاد انتخابات استان همدان گفت: تاکنون ۳۴ نفر برای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان ثبت‌نام نهایی کردند.

 به گزارش پایگاه خبری یکدلان ، حسن رضانیا در جمع خبرنگاران اظهار کرد: جمع کل ثبت‌نام نهایی متقاضیان داوطلبی دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان همدان طی دو روز گذشته ۳۴ نفر بوده که در روز اول ۲۳ نفر و در روز دوم ۱۱ نفر ثبت‌نام خود را نهایی کرده‌اند.

وی با بیان اینکه متقاضیان تا سوم آبان‌ماه برای ثبت‌نام نهایی فرصت دارند و این مهلت تمدید نخواهد شد گفت: توصیه می‌شود متقاضیان ثبت‌نام نهایی خود را به روز آخر موکول نکنند.

رئیس ستاد انتخابات استان همدان افزود: حوزه انتخابیه همدان و فامنین بیشترین متقاضی ثبت‌نام را با ۱۱ نفر داشته‌ و به دنبال آن ملایر با ۶ نفر و تویسرکان و اسدآباد هرکدام با پنج نفر ثبت‌نام نهایی کرده‌اند.

وی بیان کرد: ارائه‌ گواهی پنج سال سابقه‌ آموزشی یا پژوهشی یا اجرایی یا قضایی از مدارک لازم جهت ثبت‌نام نهایی است که متقاضیان باید نسبت به تهیه آن از سوی مراکز ذیربط اقدام کنند.

رضانیا گفت: بعد از ثبت‌نام نهایی امکان اصلاح و ویرایش مجدد وجود ندارد، لذا متقاضیان باید دقت لازم را در تکمیل اطلاعات و بارگذاری مدارک داشته باشند.

وی اظهار کرد: معرفی یک نفر حسابدار یا مسئول مالی و ارائه حساب غیرتجاری جهت انجام فعالیتهای مالی در انتخابات از جمله شرایطی است که متقاضیان باید نسبت به انجام آن در سامانه وزارت کشور آمادگی داشته باشند.

درباره ی حسن نوروزی

مطلب پیشنهادی

سپاه پاسداران شهادت ۷ تن از مستشاران نظامی ایران در سوریه را اعلام کرد

روابط عمومی کل سپاه در اطلاعیه‌ای از شهادت سرداران محمدرضا زاهدی و محمد هادی حاج …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *