حادثه تروریستی کرمان نشانه ضعف و زبونی دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

حادثه تروریستی کرمان که در سالروز شهادت سید الشهدای جبهه مقاومت سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و در مجاورت مزار نورانی این شهید والامقام رخ داد، نشانه‌ای دیگر از ضعف و زبونیِ دشمنان پست جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش پایگاه خبری یکدلان،  ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان همدان، در پی حادثه تروریستی کرمان در چهارمین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان همدان بیانه ای صادر کرد. متن کامل بیانیه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَمَنْ قُتِلَ مَظْلُومًا فَقَدْ جَعَلْنَا لِوَلِيِّهِ سُلْطَانًا … (اسراء، 33)

همزمان با چهارمین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی سیدالشهدای محور مقاومت و میلاد حضرت زهرا (س) شاهد به خاک و خون کشیده شدن ده ها تن از هموطنان عزیزمان توسط ایادی استکبار جهانی هستیم . قساوت و دشمنی استکبار و رژیم کودک کش صهیونیستی در به شهادت رساندن افراد غیرنظامی و زنان و کودکان بی گناه بی شک بیانگر کینه و عداوت بی حد آنها انسبت به عشق و علاقه ی ملت بیدار و بصیر ایران به سردار پرافتخار ایرانی و شهید راه قدس (حاج قاسم سلیمانی ) است .

جنایتکاران سنگدلی که نتوانستند عشق و شوق مردم به زیارت مرقد سردار بزرگشان شهید قاسم سلیمانی را تحمل کنند؛ بدانند، سربازانِ راه روشن سلیمانی هم رذالت و جنایت آنان را تحمل نخواهند کرد و بی شک انتقام الهی این جنایات بزرگ و دردناک و آثار تکوینی خون‌های به ناحق بر زمین ریخته، نابودی و ریشه کن شدن کامل ظلم و ظالمین و مستکبرین جهان خواهد بود ان شاءالله.

ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان همدان ضمن تسلیت این جنایت هولناک محضر حضرت ولی عصر (عج) و نایب برحقش حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) و ملت شریف و صبور ایران، برای شهدای حادثه تروریستی کرمان غفران و رضوان الهی و برای مجروحان شفای عاجل را از درگاه حضرت ایزد منان مسئلت دارد و همچنین بررسی و محاکمه فوری تمامی عوامل سهیم در این جنایت هولناک را خواهان است.

درباره ی حسن نوروزی

مطلب پیشنهادی

سپاه پاسداران شهادت ۷ تن از مستشاران نظامی ایران در سوریه را اعلام کرد

روابط عمومی کل سپاه در اطلاعیه‌ای از شهادت سرداران محمدرضا زاهدی و محمد هادی حاج …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *