کانون ها ی فرهنگی هنری مساجد در ترویج و غنی سازی فرهنگ اسلامی و قرآنی اثر گذار هستند

استاندار همدان گفت: کانون های فرهنگی هنری مساجد با آموزش های مختلف هنری و فرهنگی با زبان هنر در ترویج فرهنگی اسلامی و قرآنی در جامعه تاثیر گذار هستند.

به گزارش پایگاه خبری یکدلان، حجت الاسلام علی عزیزی، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان همدان نشست صمیمی با دکتر علیرضا قاسمی فرزاد، استاندار همدان داشتند، در این نشست استاندار همدان ضمن تبریک پیروزی های اخیر نیروهای سپاه در مقابله با دشمنان متجاوز گفت: این حمله نظامی به دشمنان نظام نشان داد که ایران با تمام قدرت در برابر دشمنان این مرز و بوم ایستادگی می کند و توطئه های آنان را نقش بر آب می نماید.

قاسمی فرزاد افزود: کانون های فرهنگی هنری مساجد می توانند درغنی سازی و ترویج فرهنگ اسلامی و قرآنی در جامعه بویژه در میان نسل جوان اثر گذار باشند.

وی بیان کرد: کانون های فرهنگی هنری مساجد با ابزار هنر متناسب با ذائقه نسل جوان در کنار پایگاه بسیج مهمترین پایگاه فرهنگی هستند که آموزش های متنوع فرهنگی، هنری و قرآنی را به نسل جوان آموزش می دهند.

استاندار همدان در ادامه با اشاره به در پیش رو بودن ایام تابستان و اوقات فراغت دانش آموزان گفت: دستگاههای متولی باید امکانات خود را از جمله سالن های ورزشی، اردوگاهها و مراکز مهارت افزایی را در اختیار یکدیگر قرار دهند تا جهت غنی ساز ی اوقات فراغت دانش آموزان مهارت های متنوعی را فرا بگیرند.
حجت الاسلام علی عزیزی، در ادامه این نشست به برگزاری جشنواره کشوری تئاتر شبستان در صورت تامین اعتبار خبر داد و گفت: در صورت تامین اعتبار و حمایت مالی جشنواره تئاتر شبستان بچه های مسجد کشوری را در همدان برگزار می کنیم.
مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان همدان ، از استاندار همدان درخواست کرد تا با حمایت ایشان، نهادهای مرتبط با اوقات فراغت از جمله آموزش و پرورش امکانات خود را در جهت غنی سازی اوقات فراغت اعضای کانون های مسجد در اختیار ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد قرار دهند.

درباره ی حسن نوروزی

مطلب پیشنهادی

سپاه پاسداران شهادت ۷ تن از مستشاران نظامی ایران در سوریه را اعلام کرد

روابط عمومی کل سپاه در اطلاعیه‌ای از شهادت سرداران محمدرضا زاهدی و محمد هادی حاج …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *