یاد امام زمان (عج) در دل ما زنده‌ است/حلول ماه ربیع الاول مبارک

یاد خدا و یاد ولی خدا بزرگترین نعمت الهی است و لذا یاد امام زمان (عج) شیرین‌ترین نعمتی است که خدا به ما عنایت می‌کند. اگر می خواهیم از وظایفمان در عصر غیبت غفلت نکنیم باید دائماً به یاد امام زمان (عج) باشیم.

به گزارش پایگاه خبری یکدلان،  خدا را شکر می‌کنیم که یک سال دیگر توفیق داشتیم محرم و صفر را درک کنیم و عزادار مصائب اهل‌بیت در این ایام باشیم. امروز به لطف خدا بار دیگر در ماه مبارک ربیع‌الاول هستیم. ماهی که از ولادت پیامبر رحمت (ص) تا هجرت ایشان از مکه به مدینه را در دل خود دارد که باعث گسترش اسلام به نقاط دیگر و استحکام پایه‌های دین آسمانی ما شد. مبارک‌تان باشد این عید خجسته بعد از دو ماه عزاداری و سیاه‌پوشی…


حلول ماه زیبای ربیع‌الاول مبارک

ربیع‌الاول، بهارانهٔ شاد اهل‌بیت علیهم‌السلام

اصلاً بهار است و شادی بی‌نظیرش. بهاری که در دین ماست با لیلةالمبیت و شاهکار شجاعت و ولایت‌مداری مولایمان علی علیه‌السلام آغاز می‌شود و به آغاز امامت امام زمان (عج) می‌رسد. ازدواج رسول خدا (ص) و حضرت خدیجه (س) نیز در این ماه پرخیر و برکت اتفاق افتاده است. ولادت حبیب خدا، حضرت محمد (ص) روز بسیار مبارکی است که در این ماه در پیش داریم.

راستی در این روز زیبای ربیع‌الاول که مصادف با لیلة‌المبیت است، خواندن زیارت پیامبر (ص) و مولا علی (ع) را فراموش نکنید.

بیایید با مرور این مناسبت‌های شاد، به سراغ خبرهای خوب امروز برویم.

******نصب برچسب «لبیک یامهدی» بر شیشهٔ ماشین‌ها در پویش مردمی «مهر مهدوی»

نصب صلواتی برچسب «لبیک یا مهدی»

«امام سجاد علیه‌السلام فرموده‌اند یاد خدا و یاد ولی خدا بزرگترین نعمت الهی است و لذا یاد امام زمان (عج) شیرین‌ترین نعمتی است که خدا به ما عنایت می‌کند. اگر می خواهیم از وظایفمان در عصر غیبت غفلت نکنیم باید دائماً به یاد امام زمان (عج) باشیم.». این را حجت‌الاسلام «حسن محمودی» نویسندهٔ کتاب «آماده باش» می‌گوید. پس باید از هر نماد و نشانه‌ای که ما را به یاد امام منصورمان می‌اندازد، استقبال کنیم.

با همین نگاه، این شهروند خوش‌ذوق به عشق امام زمان (عج) هر جمعه سر چهارراه می‌ایستد و برای ماشین‌ها برچسب صلواتی «لبیک یا مهدی» می‌چسباند تا دست‌کم برای لحظاتی یاد ایشان را در دل عابران و بینندگان برچسب زنده کند.

بچه‌های پویش مردمی «مهر مهدوی» تمام کارهای خیرشان را با یاد و نام و نیت امام زمان (عج) انجام می‌دهند. با پیوستن به این پویش یاد امام حاضر و ناظر را در دل خودمان و اطرافیانمان زنده نگه داریم.


لطفاً به جای تاج‌گل و بنر تسلیت، کیف مدرسه برای کودکان نیازمند تهیه کنید

پدری که سفر ابدی خود را با شاد کردن دل بچه‌ها آغاز کرد

چقدر تا امروز غصه خورده‌ایم بابت اسراف در زحمت و هزینهٔ دسته‌گل و تاج‌گل برای مراسم‌های عزا و عروسی؟ گل طبیعی زیبا و دلنواز است، اما هزینه‌های گزاف برای تهیهٔ تاج‌گل‌های بزرگ و تجملاتی، طبیعتاً اسراف محسوب می‌شود و هیچ سود معنوی و اخروی و حتی مادی برای میزبان ندارد.

یک خانوادهٔ دغدغه‌مند شیرازی برای حمایت از دانش‌آموزان نیازمند و شاد کردن دل آنها، از مهمانان مراسم ترحیم پدرشان خواستند که به جای خرید دسته‌گل و بنر تسلیت، برای دانش‌آموزان بی‌بضاعت شیرازی کیف مدرسه تهیه کنند.

چه بسا همین عمل پسندیده و خدمت به مردم، توشهٔ آخرت پدر را تکمیل کند و او را از سختی‌های حساب و کتاب آن دنیا نجات دهد. خدایش بیامرزد و همنشین امام رضا علیه‌السلام قرار دهد.

درباره ی حسن نوروزی

مطلب پیشنهادی

واپسين سفارش‌هاي اميرمؤمنان علیه السلام

واپسين خواسته‌هاي مولاي موحدان عالم و امير و فرماندة همة اهل ايمان، که در بستر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *