آورده های انقلاب روح الله الخمینی

انقلاب بزرگ روح الله الخمینی چه تفاوتی با سایر انقلابها داشته و با خود چه چیزهایی به ارمغان آورده است؟

به گزارش پایگاه خبری یکدلان، انقلاب کمونیستی چین،انقلاب آمریکا، انقلاب روسیه، انقلاب هائیتی،انقلاب صنعتی،انقلاب 1848،انقلاب کوبا،انقلاب شین ها،انقلاب فرانسه و انقلاب اسلامی ایران ، ده انقلاب تاریخ ساز جهان هستند که هر کدام دستاوردهایی برای مردم خود داشته است.

آب، برق، گاز، تلفن، قطار، مترو، جاده، خودرو، نفت، معدن، دانشگاه، حوزه، مدرسه ، معلم، دانشمند، پرفسور، چاپ کتاب، وزیر و وکیل، موشک، هسته ای، تانک و تسلیحات نظامی، نانو، فضاپیما،زیر دریایی؛ همه هست.

انقلاب آقا روح الله فراتر از همه انقلاب ها در کنار ایجاد سخت افزار و ارتقای نرم افزاری جامعه در مقوله اقتصاد و فرهنگ به دستاوردهای عمیقی رسیده است.

*****هویت
آقاروح الله تمام چاه های خشکیده هویت انسانی را به قنات جوشان مبدل ساخت.مراکز فساد در تهران بیشتر از کتابخانه ها بود تا کسی از هویت فردی و اجتماعی خود باخبر نگردد.
امام به انسان ها در تمام جهان تا ابدیت؛ هویت بخشید و بردگان استعمار زده غرب وحشی را نجات داد.
«ابواب فساد را به روی جوانهای ما باز کردند تا هویت خودشان را از دست دادند»

*****استقلال
باور کردنی نیست که شاه یک مملکت،اختیار همسر خود را نداشته باشدو اجانب به او بگویند که فلان خانم خود را طلاق بده!
حضور چندین هزار مستشار خارجی ، پزشک های هندی و بنگلادشی، ناتوانی در ساخت یک فشنگ ساده، یک دارو، یک نفر بر!
همه اینها نشان از وابستگی مطلق ایران به کشورهای غربی است که آقا روح الله با چکاندن ماشه استقلال بر افکار مردم، مملکت اسلامی ایران را به یک قدرت حقیقی مستقل ار دولت های شرقی و غربی برگرداند.

*****نفی استبداد
حلقوم ها را فشردند! ناخن از دست کشیدند! چادر از سر زنان برکشیدند! عمامه ها را خونین کردند! کرور کرور انسان را اعدام کردند! تا کسی نطق نکشد! حرف نزند!« سایۀ شوم استبداد و استعمار را در طول دوران ستمشاهی آنچنان بر سرتاسر کشور عزیزمان‏‎ ‎‏گستردند که احدی را مجال گفتن حق نماند» آقا روح الله انقلاب کرد و این سایه شوم را برداشت.

*****آزادی
زندگی در قفس را چگونه باید توصیف کرد؟ شرح داد؟ قلچماق های آمریکایی در کشور ایران با پوتین رگ های آزادی را خفه می کردند ولی کسی توان سخن نداشت!
آقا روح الله نعمت آزادی را از چنگال شاه ملعون آزاد کرد و به ملت ایران اسلامی هدیه کرد.

*****انسانیت
انسان در رژیم طاغوت مرده بود! یک مرده متحرک! غارت گری یک ارزش ستودنی بود! آقا روح الله با نفس مسیحایی خود،انسانیت را زنده کرد و آن را از مرزهای جغرافیایی ایران به فلسطین برد، غزه، لبنان، نیجریه، عراق ، سوریه، افغانستان، پاکستان، آمریکا، سواحل مدیترانه و هر جا که انسانی بود.
*****حقیقت مردم
آقا روح الله نظام ارباب و نوکر را بهم ریخت و نظام مردم و ولی نعمتان را بنا ساخت. رئیس یک مملکت نامش را به خادم و نوکر تغییر داد. همه ارکان حکومتی را به رای و نظر مردم واگذار کرد و این حقیقت بخشی به مردم، سرمایه گرانسنگی از انقلاب اسلامی ایران است.

حسن نوروزی نائل

درباره ی حسن نوروزی

مطلب پیشنهادی

سپاه پاسداران شهادت ۷ تن از مستشاران نظامی ایران در سوریه را اعلام کرد

روابط عمومی کل سپاه در اطلاعیه‌ای از شهادت سرداران محمدرضا زاهدی و محمد هادی حاج …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *