قطره قطره جمع گردد وانگهی دریا شود

امام راحل در یک جمله چه خوب فرمودند که اگر هر ملت مسلمانی یک سطل آب بریزد اسرائیل نابود می شود.
به گزارش پایگاه خبری یکدلان  ، در حملات و جنایت های اخیر رژیم جعلی صهیونیستی در مناطق فلسطین اشغالی و بمباران آنها و کشته شده شدن زنان و کودکان بی دفاع و مظلوم، به فرموده رهبری معظم انقلاب اسلامی که دل همه ملت ها به در آمد ، هر کسی برای دفاع از مظلومان غزه کاری کرد.
راه اندازی راهپیمایی ها ، حتی در کشورهای اروپایی ، تجمعات ، راه اندازی پویش های مختلف ، اعلام آمادگی جمعیت کشورهای مختلف برای حضور در فلسطین اشغالی ، تجمع کودکان در دفاع از کودکان غزه ، فعال شدن دیپلماسی های کشورهای منطقه و هزاران برنامه دیگر که همه به نوعی در تلاش برای محکوم کردن این جنایت بودند.
به فرموده مقام معظم رهبری که ملت های اسلامی نباید انفعالی عمل کنند و در نهایت فلسطین پیروز است ، لذا باید همه کشورهای اسلامی نجات فلسطین را نجات اسلام بدانند و در این مسیر اقدام کنند.
برخی تاریخ شروع جنگ و آغاز گر آن را نمی دانند . پس بهتر است بگوییم جنگ حماس و یا در واقع فلسطین و مردم فلسطین با رژیم اشغالگر صهیونیستی از ۱۵ مهر آغاز نشده، این جنگ حتی از ۱۹۴۸ هم که اسرائیل به طور رسمی در سرزمین اشغالی فلسطین تشکیل شد، آغاز نشد بلکه باید۲۰، ۲۵ سال به قبل برویم. جنگی که امروز در جریان است از سال ۱۹۲۰ شروع شده، دقیقاً زمانی که فلسطین بخشی از امپراتوری بزرگ عثمانی بود و در جنگ جهانی اول به اشغال فرانسه و انگلیس درآمد و آلمان و عثمانی شکست خورند و در اردیبهشت‌ماه همان سال ژنرال آلن بی، فرمانده انگلیسی وارد بیت‌المقدس که چند قرن قبل از آن صلاح‌الدین ایوبی، سردار کرد تبار ایرانی از دست صلیبی‌ها پس گرفته بود، شده و جنگ از آنجا آغاز شد.
تصرف ها و اشغالگری ها شروع شد و این همه ظلم و جنایت و شقی تر این که این ملت را تروریست نامیدند و خود را صاحب این منطقه.
پس همه کشورهای مختلف اسلامی لازم است برای آزادی و نجات قدس شریف وارد میدان عملیاتی شوند و در شرایطی که رژیم منحوس و جعلی منزوی و سردرگم شده است ، برای تحقق آزادی فلسطین ، این پاره تن اسلام به پا خیزند و هر کدام سطل آبی شوند برای نابودی اسرائیل.

اعظم مرادی صالح

درباره ی حسن نوروزی

مطلب پیشنهادی

واپسين سفارش‌هاي اميرمؤمنان علیه السلام

واپسين خواسته‌هاي مولاي موحدان عالم و امير و فرماندة همة اهل ايمان، که در بستر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *