اعطای یک هزار و 273 حکم به شبکه رابطین کانونهای مساجد کشور

قائم مقام معاونت ساماندهی و شبکه سازی ستاد کانون های مساجدکشور در همدان با بیان اینکه هزار و ۵۰۰ پایگاه قرآنی در مساجد راه اندازی می شود، گفت : تعداد یک هزار و ۲۷۳ حکم مدیر مسئولی به شبکه رابطین کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور اعطا شده است.

به گزارش پایگاه خبری یکدلان،  به نقل از  روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان همدان، گردهمایی مدیران کانون های رابط استان همدان با علیرضا فیض آبادی  و نجم الدین آفتابی قائم مقام معاونت ساماندهی و شبکه سازی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور  شب گذشته (8 آذر) در سالن کنفرانس مجتمع بوعلی سینای همدان برگزار شد.

نجم الدین آفتابی در این گردهمایی به برنامه ها و اهداف آتی ستاد کانون های مساجد کشور اشاره کرد و گفت: کانون های فرهنگی هنری مساجد به عنوان شبکه فراگیر و اثر گذاری در جامعه هستند.

قائم مقام معاونت ساماندهی و شبکه سازی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور به تاسیس کانون های ویژه خواهران در کشور اشاره کرد و افزود: در کشور هزار و 300 کانون فرهنگی هنری خواهران در حال فعالیت است که با راه اندازی کانون های تخصصی ویژه خواهران آموزش های مختلف و دریافت سرانه و بسته محتوای ویژه را دریافت می کنند.

وی در ادامه به ساماندهی کتابخانه های مساجد اشاره کرد و گفت: در ابتدا بازرسی از کتابخانه ها ، دسته بندی کتابخانه ها، اعطای مجوز و شناسه ملی،  اعطای سرانه و حمایت های ویژه از برنامه های آتی در حوزه کتابخانه ها است.

آفتابی در ادامه به فعالیت پایگاههای قرآنی در مساجد اشاره کرد و اظهار داشت: به دنبال این هستیم تا در کشوریک هزار و 500 پایگاه قرآنی  راه اندازی کنیم تا  افراد قرآنی در کنار گسترش فعالیت ها و مسابقات قرآنی از جمله مدها متان در این پایگاهها گسترش یابد.

وی در ادامه به هویت بخشی به مدیران مسئول کانون ها اشاره کرد و گفت: تا کنون یک هزار و 273 حکم مدیر مسئول به شبکه رابطین کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور اعطا شده است.

به روز رسانی مجوز کانون ها، کادر سازی نوجوانان وجوانان کانون،آموزش  خبرنگاری به علاقمندان  در کانون ها جهت تربیت خبرنگاران افتخاری در خبرگزاری شبستان از دیگر مباحث مطرح شده در جلسه بود.

در ادامه این جلسه هر کدام از مدیران رابط کانون های فرهنگی هنری مساجد استان همدان مسائل و مشکلات حوزه کاری خود را بیان کردند.

درباره ی حسن نوروزی

مطلب پیشنهادی

سپاه پاسداران شهادت ۷ تن از مستشاران نظامی ایران در سوریه را اعلام کرد

روابط عمومی کل سپاه در اطلاعیه‌ای از شهادت سرداران محمدرضا زاهدی و محمد هادی حاج …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *