سرلشکر سلامی در دیدار فرمانده ارتش پاکستان: با گسترش همکاری‌ها به حیات تروریست‌ها پایان می‌دهیم

به گزارش پایگاه خبری یکدلان ، ژنرال سید عاصم منیر فرمانده ارتش جمهوری اسلامی پاکستان و هیات همراه با حضور در ستاد فرماندهی کل سپاه با سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دیدار و گفت‌وگو کرد.

سرلشکر سلامی در این دیدار که در راستای ارتقای تعاملات و همکاری‌های اطلاعاتی، آموزشی ،نظامی و امنیتی و نیز مقابله با پدیده ناامنی‌های مرزی و همچنین  زمینه‌های وحدت و اخوت بین دو کشور برگزار شد ، تاکید کرد:محیط منطقه ای ما همواره تحت تاثیر نیروهای سیاسی بین المللی قرار داشته و قدرت‌هایی وجود دارند که اتحاد و انسجام مسلمانان را تحمل نمی‌کنند.

وی افزود: تاریخ چهار دهه اخیر نشان می‌دهد به استثنای جنگ اوکراین، همه جنگ‌ها در منطقه جهان اسلام به وقوع پیوسته است و یک سوی این جنگ‌ها آمریکا، رژیم صهیونیستی و برخی کشورهای همراه آن‌ها بوده است.

فرمانده کل سپاه درگیری‌های ناامن کننده محلی و بروز چالش‌های امنیتی مرزی در مرزهای ایران و پاکستان را امتداد سیاست‌های خطرناک نظام سلطه برای ایجاد تفرقه‌های خونین بین مسلمانان توصیف و تصریح کرد: با یک همت، اراده و راهبرد مشترک می‌توانیم بر راهبرد شیطانی دشمن در مناطق مرزی دو کشور غلبه کنیم و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی این آمادگی را دارد که با مشارکت و همکاری ارتش پاکستان، مرزهای امنیتی دو کشور را از وضعیت امنیتی عبور داده و به مرزهای اقتصادی تبدیل کنیم.

سرلشکر سلامی با تاکید بر اهمیت ارتقای ظرفیت‌ها و آمادگی‌ها برای توسعه همکاری‌ها در موضوع مقابله با گروهک‌های تروریستی و تهدیدات امنیتی در مرزهای دو کشور گفت: امنیت پاکستان را امنیت خودمان می‌دانیم و با گسترش تعاملات، همکاری‌ها و اقدامات مشترک و هم افزا به حیات گروهک‌های تروریستی پایان خواهیم داد و امنیت پایدار را در مناطق مرزی دو کشور برقرار می سازیم.

درباره ی حسن نوروزی

مطلب پیشنهادی

واپسين سفارش‌هاي اميرمؤمنان علیه السلام

واپسين خواسته‌هاي مولاي موحدان عالم و امير و فرماندة همة اهل ايمان، که در بستر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *