سردار جوانی: همه نشانه‌ها از افول آمریکا و نابودی رژیم صهیونیستی حکایت دارد

معاون سیاسی سپاه، گفت: جمهوری اسلامی ایران موفق شده که در دهه اول عمر خود نظام سوسیالیستی را به تاریخ بسپارد و در دهه‌های چهارم و پنجم عمر انقلاب اسلامی، همه نشانه‌ها از افول آمریکا و نابودی رژیم صهیونیستی حکایت دارد.

به گزارش پایگاه خبری یکدلان ، سردار یدالله جوانی معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، امروز (سه‌شنبه) در مراسم تجلیل از پیشکسوتان و جانبازان دفاع مقدس که در ستاد فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار شد، با اشاره به شکست اغتشاشات سال گذشته، به بیان دلایل این شکست پرداخت و اظهار کرد: ورود رهبر معظم انقلاب اسلامی به صحنه و ارشاد، تبیین، هدایت و راهبری توسط ایشان و ایستادگی هسته سخت نظام و خسته نشدن و کنار نرفتن آن‌ها را می‌توان از دلایل شکست اغتشاشات سال گذشته عنوان کرد.

وی به اعمال وحشیانه اغتشاشگران و نحوه شهادت شهیدان «آرمان علی‌وردی» و «روح‌الله عجمیان» اشاره و تصریح کرد: هدف دشمنان این بود تا کاری کنند که مادران جلوی فرزندان خود را بگیرند، تا آن‌ها به صحنه دفاع از امنیت نروند.

معاون سیاسی سپاه به تبیین علل خصومت دشمنان انقلاب اسلامی ایران از جمله آمریکا پرداخت و گفت: دلیل این دشمنی‌ها آن است که پرچم اسلام در جغرافیای فوق‌العاده راهبردی ایران برافراشته شده است و جمهوری اسلامی ایران موفق شده که در دهه اول عمر خود نظام سوسیالیستی را به تاریخ بسپارد و در دهه‌های چهارم و پنجم عمر انقلاب اسلامی، همه نشانه‌ها از افول آمریکا و نابودی رژیم صهیونیستی حکایت دارد.

سردار جوانی با اشاره به سخن رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه ما در نزدیکی قله هستیم، اظهار کرد: این سخن رهبر معظم انقلاب اسلامی مبتنی بر واقعیت‌ها بوده و بسیاری در دنیا امروز این سخن را تصدیق می‌کنند.

وی افزود: دشمن در جنگ شناختی، با برجسته‌سازی مشکلات و سیاه‌نمایی‌ها به دنبال وارونه‌نمایی است و در این راستا سال گذشته گفتند که در ایران انقلابی دیگر رخ داده و جمهوری اسلامی ایران به تاریخ سپرده خواهد شد؛ اما شاهد بودیم که این حوادث چگونه خاموش شد و در سالگرد آن هم با وجود این همه هیاهویی که راه انداخته بودند، نتوانستند کاری کنند.

معاون سیاسی سپاه با اشاره به سخن یکی از رؤسای جمهور آمریکا مبنی بر اینکه اهمیت هیچ کشوری در جهان به اندازه ایران نیست و وای بر آن روزی که ایران بخواهد به قدرت نظامی دست یابد و ایرانی‌ها بخواهند به قدرتِ دور خود بازگردند، گفت: امروز این بیداری اتفاق افتاده است، در حالی که دشمنان در پی آن بودند که این حرکت استمرار پیدا نکند؛ اما جمهوری اسلامی ایران به قدرت نظامی تبدیل شده و در این قدرت نظامی، هیچ‌کسی تردیدی ندارد.

سردار جوانی با تأکید بر اینکه قدرت نظامی جمهوری اسلامی ایران، پشتوانه پرچمِ به اهتزاز درآمده‌ اسلام است، اظهار کرد: پرچم‌دار حرکت اسلامی، امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی) هستند.

وی با بیان اینکه ما به پیچ تاریخی نزدیک شده‌ایم و غرب نیز از نظر تمدن‌سازی و ثقل قدرت بودن، دارد به پایان خود نزدیک می‌شود، عنوان کرد: قدرت در حال انتقال از غرب به شرق است و ما در آینده، غرب قدرتمند را نخواهیم داشت؛ بلکه یک دنیای چندوجهی خواهیم داشت که غرب هم یکی از آن‌ها خواهد بود.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: در میان مکتب‌های مادی و قدرت‌های نوظهور که جمهوری اسلامی ایران هم یکی از آن‌هاست، تنها قدرت نوظهوری که صاحب یک ایدئولوژی پویا و دارای پیام برای بشر بوده، جمهوری اسلامی ایران است.

سردار جوانی اظهار کرد: عصبانیت غربی‌ها، اسلام‌هراسی‌ها و آتش‌زدن قرآن ناشی از آن است که پرتوافکنی پرچمِ در اهتزاز اسلام در راه بوده و دیگر قادر به مقابله با جمهوری اسلامی ایران نیستند؛ نزدیکِ قله بودن به همین معناست.

معاون سیاسی سپاه با تأکید بر ضرورت جهاد امیدآفرینی، گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی بیشترین جهاد امیدآفرینی را در سال‌های اخیر داشتند که یکی از مهم‌ترین این امیدآفرینی‌ها این است که ما نزدیک قله هستیم و وقتی ملت ایران در این قله قرار بگیرند، طبق بیانیه گام دوم انقلاب، چله دوم انقلاب اسلامی، زمینه‌ساز ظهور و تمدن‌سازی خواهد بود.

پایان پیام/

درباره ی حسن نوروزی

مطلب پیشنهادی

سپاه پاسداران شهادت ۷ تن از مستشاران نظامی ایران در سوریه را اعلام کرد

روابط عمومی کل سپاه در اطلاعیه‌ای از شهادت سرداران محمدرضا زاهدی و محمد هادی حاج …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *