عملیات طوفان الاقصی

«محمد الضیف» فرمانده کل گردان‌های عزالدین القسام شاخه نظامی حماس طی سخنانی از آغاز عملیات طوفان الاقصی خبر داد.
این شروع یک اتفاق بزرگ بود که بعد از ساعت ها شاهد اتفاقات مهم در فلسطین و قدس شریف بودیم.
اتفاق بزرگی که یک مقام صهیونیست اعلام کرد تعداد افراد صهیونیستی که حماس امروز آنها را کشته به قدری زیاد است که نمیتوان آنها را شمرد

به گزارش پایگاه خبری یکدلان  ، «محمد الضیف» فرمانده کل گردان‌های عزالدین القسام شاخه نظامی حماس طی سخنانی از آغاز عملیات طوفان الاقصی خبر داد.
این شروع یک اتفاق بزرگ بود که بعد از ساعت ها شاهد اتفاقات مهم در فلسطین و قدس شریف بودیم.
اتفاق بزرگی که یک مقام صهیونیست اعلام کرد تعداد افراد صهیونیستی که حماس امروز آنها را کشته به قدری زیاد است که نمیتوان آنها را شمرد. و در ادامه محمد ضیف رهبر نظامی حماس با قوت و اقتدار اعلام کرد :ای برادران ما در مقاومت اسلامی در لبنان، سوریه، عراق و ایران، امروز روزی است که جبهه ها و پرچم ها متحد می شوند.
دل ها همچنان مشتاق شنیدن خبرهای خوب از سوی ناحیه مقاومت و دستاوردهای این عملیات بزرگ بود. عملیاتی که هر کس به وضوح به آن اذعان دارد که بعد از چندین سال از اشغال و قتل و آوارگی، که تنها دفاع مردم مظلوم، سنگ بود ، اکنون همچون غرشی بزرگ ، مانند عقاب بر سر اشغالگران دیو صفت فرود آمده و چه خبرهایی که در راه است.به گزارش برخی از رسانه های عربی گنبد اهنین توسط گروه ناشناسی هک و از کار افتاده است. و خبر از برخورد دقیق موشک های مقاومت به اهداف در سرزمین های اشغالی منتشر شده است.
رزمندگان مقاومت تصاویر تعدادی از گروگان ها از ارتش اشغالگر صهیونیستی را منتشر کردند و در ادامه رسانه‌های اسرائیلی اعلام کردند که نبردها در شهرک‌های اطراف نوار غزه در جریان است و تلفات زیادی برجای گذاشته است و باز در ادامه می گویند : این سناریویی است که از آن می ترسیدیم و شهرک نشینان در شهرک ها گروگان هستند.
آژیر خطر در سراسر بیت المقدس به صدا درآمده و حملات گسترده و بی سابقه مقاومت بر سر سرزمین های اشغالی ادامه دارد.
همچنین آژیر خطر در فرودگاه های لود و بن گوریون به صدا درآمد.
فلسطینی ها اعلام کردند که خدمه تانک مرکاوا که ساعاتی پیش در مجاور مرز نوار غزه مورد هدف قرار دادیم را به اسارت گرفته ایم و انبار سوخت در مناطق اشغالی نیز منفجر شد.
در ادامه این عملیات بزرگ ، خبر رسید که ‌نیروهای مقاومت به زندان‌های رژیم‌ صهیونیستی نفوذ کردند و همچنان خبرهای پیش روی فلسطینیان به سمت سرزمین خود که آشغال شده بود به گوش جهانیان می رسد.
الله اکبر بر عزم و یکی شدن جبهه مقاومت و حماس.
و این پاسخی بود به یورش اخیر رژیم غاصب .
پس به فرموده مقام معظم رهبری که زمان بزن در رو تمام شده است و اگر یکی بزنید چند تا می خورید.
آخر سخن را با متبرک می کنیم به این آیه مبارکه که : ” اذا جاء نصرالله والفتح”

اعظم مرادی صالح

درباره ی حسن نوروزی

مطلب پیشنهادی

سپاه پاسداران شهادت ۷ تن از مستشاران نظامی ایران در سوریه را اعلام کرد

روابط عمومی کل سپاه در اطلاعیه‌ای از شهادت سرداران محمدرضا زاهدی و محمد هادی حاج …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *